02166488592-02166954644-09210329754

معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی
معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی
معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی

معرفی 22 کتاب داستان پرفروش و محبوب برای یادگیری انگلیسی

ممکن است فکر کنید که خواندن کتاب های پرفروش برای یک زبان آموز بیش از حد دشوار است. اما در واقع، کتاب های معروف برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب هستند، زیرا اغلب به زبان انگلیسی ساده نوشته شده اند.  چراکه باید برای بیشتر افراد جذاب باشد. به عبار دیگر باید برای عموم خوانندگان ساد و قابل درک باشند.

فایده خواندن کتاب های پرفروش این است که که شما همان کتابهایی را می خوانید که انگلیسی زبانان می خوانند.  می توانید واژگان جدید بسیاری را از آنها بیاموزید؛ مهمتر از آن، با فرهنگ انگلیسی زبانان بیشتر آشنا می شوید.

همچنین شما می توانید نظرات خود را در مورد کتابهایی که به تازگی منتشر شده اند را با بقیه حتی افرادی که غیر انگلیسی زبان هستند، نیز در میان بگذارید. زیرا کتاب هایی که توسط بهترین نویسندگان نوشته می شوند، افراد بیشتری آنها را مطالعه می کنند.

همه اینها بدان معنی است که کتاب های پرفروش، می توانند چیزهای زیادی به شما بیاموزند. پس شما قطعاً باید آن ها را بخوانید!

البته قبل از انتخاب کتاب، باید ژانری مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ژانر چیست؟

ژانر دسته ای از کتاب یا نوع خاصی از نوشته است. ژانرهای زیادی وجود دارد و احتمالاً با بعضی از آنها از قبل آشنا هستید. برخی از آن ها شامل ژانر ترسناک ، رمز و رازی، علمی، تخیلی  و… هستند، که شما از آن ها اطلاع دارید!

دوست دارید چه نوع کتاب هایی را بخوانید؟ قبل از تصمیم گیری درباره کتاب، باید ژانر را انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت سعی در خواندن کتابی را داشته باشید که علاقه چندانی به آن ندارید.

ممکن است به داستان تاریخی علاقه داشته باشید، اما علمی تخیلی را دوست نداشته باشید  یا ممکن است از ژانر عاشقانه متنفر باشید اما یک داستان ماجراجویی خوب را دوست دارید.

بهتر است بدانید که چه کتابهایی را دوست دارید و کتابهایی را برای مطالعه انتخاب کنید که لذت بیشتری از خواندن آن خواهید برد!

اگر موافق باشید این روش برای انتخاب کتاب هستید؛ می توانید همین روش را برای انتخاب فیلم نیز دنبال کنید. وب سایت هایی مثل FluentU.com هستند که با کمک آن انگلیسی را می توانید یاد بگیرید.  این وب سایت ها از طریق فیلم هایی مانند پیش پرده های فیلم و کلیپ های تلویزیونی به شما انگلیسی را می آموزند و به راحتی می توان فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این وب سایت ها براساس سطح از مبتدی تا پیشرفته و براساس موضوع  همانند “هنر و سرگرمی”، “تجارت” ، “علم و فناوری” و موارد دیگر طبقه بندی شده است.

22 کتاب از بهترین کتاب های محبوب که می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید

1.ژانرهیجان انگیز

ژانر هیجان انگیز نوعی کتاب است که قلب شما را به طپش می اندازد. این ژانر باعث می شوند که تمایل به خواندن و ادامه دادن کتاب داشته باشید تا بفهمید چه اتفاقی می افتد.

کتاب های راز و رمز آلود بسیار شبیه به ژانر هیجان انگیز هستند و حتی ممکن است هیجان انگیزتر و ترسناک تر نیز باشند. این ژانر نوعی نوشته است که دوست ندارید شبهایی که تنها هستند آن را بخوانید.

این دو نوع کتاب تقریباً در ژانر یکسانی در نظر گرفته می شوند، زیرا بسیار شبیه به هم هستند. اگر به درام های جنایی یا داستان های کوتاه جنایی علاقه مند باشید، این ژانر را بسیار دوست خواهید داشت.

رمان های هیجان انگیز و راز و رمز آلود از کلمات اکشن زیادی استفاده می کنند و معمولاً گفتگوی واقعی زیادی دارند. بنابراین اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای یادگیری کلمات و عبارات هیجان انگیز جدید هستید، این کتاب ها وسیله مناسبی برای انجام این کار هستند.

  1. “زمان ترک” توسط جودی پیکولت

موضوع کتاب:  این کتاب درباره مورد دختری 13 ساله است که بدنبال مادرش است که پس از یک تصادف وحشتناک ناپدید شده است. او از یک روانشناس و یک کارآگاه کمک می گیرد. این دختر با کمک آن دو می فهمند که بعضی اوقات پرسیدن سوالاتی باعث می شود که از چیزهایی که اطلاع نداشتند، آگاه شوند ….

سطح زبان انگلیسی کتاب:  انگلیسی این کتاب ممکن است کمی دشوار باشد، زیرا یک ژانر فیلم هیجان انگیز معمولی نیست. این کتاب بیشتر به چگونگی تفکر مردم متمرکز است تا به رفتار آنها. اگر در سطح  پیشرفته هستید  از خواندن آن لذت خواهید برد.

  1. کتاب “1st to Die” نوشته جیمز پترسون

موضوع کتاب :  این کتاب درباره چهار زن است که با هم متحد می شوند تا قاتلی را که به طرز وحشتناکی مردم را می کشد، پیدا کنند. اگر این ژانر را دوست دارید، می توانید به خواندن درباره این تیم زنان بپردازید.

سطح زبان انگلیسی : انگلیسی این کتاب نسبتاً آسان است و تعداد زیادی کلمه اکشن عالی برای یادگیری دارد.

  1. ” Three” توسط تد دکر

موضوع کتاب : تصور کنید در حال رانندگی هستید و تلفن زنگ می خورد. شخصی که در پشت خط است می گوید شما سه دقیقه وقت دارید تا به گناه خود در مقابل کل دنیا اعتراف کنید، در غیر این صورت ماشین شما منفجر می شود. چه کار می کنید؟ در این کتاب، کوین پارسون به دلیل کاری که مطمئن نیست، انجام داده است توسط یک قاتل تعقیب می شود. پیشنهاد می کنیم که این رانندگی هیجان انگیز را دنبال کنید.